Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Mijn naaikamer - episode 5!

Hij is af! Nou ja... lampjes, een stoel, die zijn er nog niet, maar verder is 'ie toch echt af! Ik heb er zo blij mee! De hele boel past erin, en 't is netjes, en vrolijk. Mijn garen, lintjes en knopen in weckpotten, veel plankruimte, nog een handig kastje dat niet op de foto staat.
Er komen nog wat dingen aan de muur, mijn eerste breiwerkje, gemaakt (begonnen) toen ik 4 was, en een merklapje dat mijn moeder heeft geborduurd toen ze 11 was.
De houten naaidoos die op de plank boven mijn naaimachine staat is bijzonder. Hij is gemaakt door mijn opa, de vader van mijn vader, die meubelmaker was, voor mijn oma, de moeder van mijn moeder, die naaide. Een dubbel erfstuk dat ik al jaren heb, maar dat tot nu toe in de kast stond. Heel leuk om het nu gewoon te kunnen zien.

Ik had best nog wat meer naairuimte willen hebben, wat meer tafellengte, maar het is een kleine ruimte, en dit is wat we er uit konden hallen. En ik ben ZO blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten