Pagina's

maandag 9 juni 2014

Whitney.... Mwah...

 Kijk, daar word ik dan ook wel weer heel blij van: met een beetje goeie wil passen mijn naaimachine, liockmachine én mijn covermachine tegelijk in de aanslag. En dus kon ik ze nu voor een project alledrie gebruiken, zonder te wisselen, zonder moeilijk te doen... Het is niet ruim, maar het past wel, en ik geniet me 'n rotje.
Ik heb voor Jente een Whitney gemaakt. Nou had ik die al eens eerder gemaakt, voor Eline, en die was eigenlijk perfect. Maar deze stof, een kliekje van het vleermuisshirt dat ik een poosje terug voor Eline maakte, was veel minder rekbaar. Daardoor lubberen de boordjes een beetje, is jammer. Verder een leuk jurkje hoor, lekker simpel zomerjurkje dat ze vast regelmatig aan zal hebben.
(o ja, en de strepen lopen wel HEEL mooi door in de zijnaden!

1 opmerking:

  1. Het patroons hier ook al vaak gebruikt en inderdaad met wisselend succes: de ene of de andere soort tricot maat inderdaad een heel verschil als het om de boordjes gaat. Maar je dochter lijkt er geen last van te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen