Pagina's

maandag 2 juni 2014

Verjaardagsjurk voor ons bijna-buurmeisje

Wij hebben een heel leuk, grappig bijna-buurmeisje. Dit meisje wordt binnenkort 3 (ik wil 4 worden!). En toen ik haar moeder vroeg of ze het leuk vond als ik een verjaardagsjurk zou maken, werd daar gelukkig enthousiast op gereageerd. Nou was het enige probleem dat het een stoere jurk zou moeten worden. Het stoerste patroon dat Eline en ik konden bedenken (en dat toch feestelijk was, met een simpel spijkerjurkje kom je er natuurlijk niet) was de Yola van Farbenmix. Eigenlijk, als ik eerlijk ben, is 'ie helemaal niet stoer geworden. Maar wel supervrolijk, en ik vind het bijna jammer dat ik zelf geen meisje meer heb in deze maat. Dan zou ik 'm stiekem houden, en een andere, misschien nog iets stoerdere jurk naaien voor het bijna-buurmeisje. Maar ja, mijn meisjes zijn te groot, en dus gaat deze jurk gewoon naar het bijna-jarige bijna-buurmeisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten