Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Nog een zomerjurk: een Elodie

Jente is gelukkig flink gegroeid de afgelopen maanden. Er hangt niet veel meer in de kast dat deze zomer nog zal passen, dus ik hoef me niet schuldig te voelen dat ik ineens het naaivirus weer onder de leden heb. De Elodie van Farbenmix heb ik al veel vaker gemaakt, maar nog nooit van tricot. Deze tricot lag er al een paar jaar. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest. Hij is prachtig, maar heel dun en ongelooflijk soepel, voelt bijna vloeibaar... Ik wilde er iets van maken zonder er al te veel van over te houden, en dat is gelukt, ik had geen 3 cm minder moeten hebben, dan had deze jurk er niet uit gepast. En daar kan ik dan weer heel blij van worden, een lapje bijna zonder restjes opmaken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten