Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Wikkeldeken

Wat is het toch leuk om een vriendin te hebben die hoogzwanger is! (of misschien is ze al wel bevallen...)
Ik vind het heerlijk om weer eens lekker babydingen te naaien, en er komt dan ook een mooi pakket, ik weet alleen nog niet hoeveel cadeautjes erin komen. Voor mij is het hoogtepunt deze wikkeldeken voor in de Maxi Cosi. Ik weet nog niet of het voor een jongetje of een meisje is, maar volgens mij kan dit voor allebei. De buitenkant is een Stenzo-katoen met flamingo's, de binnenkant een zachte, soepele katoenen fleece, die eigenlijk niet zo goed tegen de droger kon, maar daar wel heel lekker zacht van werd... Ik heb deze deken al eens eerder gemaakt, maar kon de Knippie Baby waar hij in stond niet meer vinden. Gelukkig had ik nog wel de patroonbladen, en via een mede-sanchoer heb ik ook de beschrijving weer terug!
Het poserende model is Mei-mei, de beer van mijn dochter, die NET mee gaat in het pakket!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten